Hızlı erişim

Blizzard Entertainment

Snowstorm Entertainment, Inc, Amerikalı bir bilgisayar oyun tasarımcısı ve distribütörü olan Irvine, California’da bulunuyor ve Amerikan organizasyon Activision Blizzard‘ın bir yedekidir. Kuruluş, 8 Şubat 1991’de, University of California, Los Angeles’da üç mezun olan Silikon ve Synapse adı altında kuruldu: Michael Morhaime, Frank Pearce ve Allen Adham. Kuruluş başlangıçta Rock n ‘Roll Racing ve The Lost Vikings gibi rekreasyonların iyileştirilmesi ile 1993 yılında kendi ürününün geliştirilmesine başlamadan önce farklı stüdyolar için diversiyon portlarının üretimine odaklandı. 1994 yılında organizasyon, Blizzard Entertainment, Inc.’in toptancı Davidson and Associates tarafından kazanılmasının ardından Chaos Studios olma yolunda ilerledi.

Halen Blizzard Warcraft: Orklar ve İnsanlar’ı taburcu etti. Snow squall, Warcraft spin-off’ları, Diablo düzenlemesi, StarCraft düzenlemesi ve 2004’te derece derece çok oyunculu çevrimiçi World of Warcraft oynatmayı teşvik eden diğer bilgisayar oyunları yapmak için ilerlemeye devam etti. En yeni teşebbüsleri arasında, Diablo III, Raper of Reaper, çevrimiçi tahsil kartı eğlencesi Hearthstone, World of Warcraft’ın 6. uzantısı Legion, çok oyunculu çevrimiçi mücadele alanı Heroes of the Storm, StarCraft II için üçüncü ve son gelişme : Özgürlük Kanatları, Oy Boşluğu Efsanesi ve çok oyunculu ilk atış oyuncusu Aşırı Sürüş.

9 Temmuz 2008’de Activision, Vivendi Games ile bir araya gelerek, sonraki holding şirketinin başlığında Blizzard marka adını değerlendirerek tamamladı. 25 Temmuz 2013’te Activision Blizzard, büyük parça sahibi Vivendi’den 429 milyon teklif teklifi aldığını açıkladı. Böylece, Activision Blizzard tamamen özerk bir şirkete dönüştü.

Kar Squall Entertainment’ın hayranları için buluşmalarını ve gelişimlerini geliştirme gelenekleri var: BlizzCon Kaliforniya, Amerika ve Fransa ve Güney Kore de dahil olmak üzere farklı ülkelerdeki Blizzard Worldwide Invitational.

Blizzard Entertainment Nedir ?

Blizzard Entertainment  nedir ? Blizzard Entertainment firması , genellikle bilgisayar oyunları üreten bir şirkettir. 1994’te Warcraft oyununu çıkardığından beri, dünyanın en başarılı oyun geliştiricilerinden biri kabul edilir.

Snowstorm Entertainment, Michael Morhaime, Allen Adham ve Frank Pearce tarafından Sekil ve Synapse tarafından 8 Şubat 1991’de kuruldu; bu üçün her biri, dört yıllık üniversite eğitimlerini UCLA’dan almıştı. [7] Kuruluş ilk günlerde [açıklama gerekli] çeşitli stüdyolar için eğlence limanları oluşturma konusunda yoğunlaştı. Limanlar başlıklar içermektedir, örneğin J.R.R. Tolkien Yüzüklerin Efendisi, Cilt. Ben ve Battle Chess II: Çin Satrancı Örgüt, 1993 yılında, Rock n ‘Roll Racing ve The Lost Vikings (Interplay Productions tarafından dağıtılan) gibi dalgalanmalar yarattı.

1994 yılının ortalarında, toptancı Davidson ve Associates tarafından 6.75 milyon dolar (bugün 10.9 milyon dolar) ile tedarik edildi. Aynı yıl organizasyon hızla Blizzard Entertainment’a yerleşmeden önce adını Chaos Studios’a değiştirdi (şu an itibariyle Kaos adı olan başka bir organizasyonun varlığından sonra).  Bu noktadan kısa süre sonra, Blizzard başarısını Warcraft: Orklar ve İnsanlar adlı isabet aldı.

Kar fırtınası bu noktadan birkaç kez el değiştirdi. Davidson, 1996’da CUC International adlı bir organizasyon tarafından On-Line’da Sierra ile birlikte tedarik edildi. CUC daha sonra 1997’de Cendant’ı kurmak üzere HFS Corporation adlı bir han, kara ve otomobil kiralama franchiser’iyle buluştu. 1998’de CUC’nin işgal ettiği belirgin bir şekilde ortadan kaldırdı Birleşme öncesi muhasebe harcamaları oldukça uzun sürdü. Cendant’ın hisse senetleri, genel olarak incelenen muhasebe öfkesinde sonraki altı ay boyunca teşvikinin% 80’ini kaybetti. Örgüt, alıcı programlama operasyonlarını (Blizzard dahil) Sierra’yı, Havas’ın Vivendi tarafından satın alındığı 1998 yılında Fransız distribütör Havaş’a sattı. Tempest, Vivendi’nin Vivendi’nin bir araya geldiği bir oyundu. Temmuz 2008’de Vivendi Oyunları, sonraki organizasyon Activision Blizzard’da Blizzard adını kullanan Activision ile birleşti.

1996’da Blizzard, dönemin Blizzard oyununda Diablo oyununda yer alan Condor Games’i kazandı. Condor, Blizzard North olarak yeniden adlandırıldı ve o zamandan beri Diablo, Diablo II ve onun uzatma paketinin İmha Lordu’nun çeşitlemelerini inşa etti. Snowstorm North, San Mateo, California’da bulunuyordu. Organizasyon California Redwood City’de başladı.

Snowstorm, İnternet oyun idaresi Battle.net’i, Ocak 1997’de, faaliyetlerini Diablo’ya çevirme görevini takiben başlattı. 2002’de Blizzard, Interplay Entertainment’den önceki Silicon ve Synapse başlıklarının üçünü, The Lost Vikings’i, Rock n ‘Roll Racing’i ve Blackthorne’ı yeniden elde edebildi ve bunları bir avuç içi konsol olan Game Boy Advance için yeniden tahliye edebildi.  2004’te Blizzard, Avrupa işyerlerinde, Vélizy, Yvelines, Fransa’nın Paris banliyölerinde hizmete girdi. Blizzard, 16 Mayıs 2005’te StarCraft: Ghost’u yaratan bir bilgisayar oyun tasarımcısı Swingin ‘Ape Studios’un satın alımını ilan etti. Organizasyon, daha sonra StarCraft’tan sonra Blizzard’ın farklı gruplarına girdi: Hayalet “kayıtsız şartsız ertelendi”. 1 Ağustos 2005 tarihinde Blizzard, Irvine, California’daki UC Irvine Üniversitesi Araştırma Parkı’ndaki 131 Teori merkez istasyonuna Blizzard North’ın birleşimini ilan etti. 2007’de Blizzard merkezi komutasını California’daki Irvine’de bulunan 16215 Alton Parkway’e taşıdı.

23 Kasım 2004’te Blizzard, çok oyunculu çevrimiçi oynatma idaresi olan World of Warcraft’ı boşalttı. Evrende of Warcraft, ilk olarak Warcraft tarafından sunulan rüya Warcraft evrende dördüncü boşaltılan saptırma grubudur: Orklar ve İnsanlar, 1994’de. Blizzard, World of Warcraft’ı 2 Eylül 2001’de ilan etti. Eğlence, 23 Kasım 2004’te Warcraft kuruluşunun onuncu yıldönümünde taburcu edildi.

Saptırmanın ana uzantısı olan Burning Crusade, 16 Ocak 2007’de taburcu edildi. İkinci gelişme seti olan Lich King’in Gazabı, 13 Kasım 2008’de taburcu edildi.  Üçüncü kalkınma seti Cataclysm  7 Aralık 2010’da taburcu edildi. Pandaria ve Draenor’un savaş gazilerinin kurbanları, 25 Eylül 2012 ve 13 Kasım 2014’te ayrı ayrı taburcu edildi. En yeni uzantı olan Legion, 30 Ağustos 2016’da tahliye edildi.

2010 yılında 12 milyon aylık üyeliğe yükselen World of Warcraft üyelikleri, 2014 yılında 6.8 milyona, en düşük sayı ise 2006’nın bitiminden sonra Burning Crusade genişlemesinden önce battı.  Bununla birlikte World of Warcraft, dünyanın en çok abone MMORPG’su olarak var,ve abone tarafından en tanınmış MMORPG için Guinness Dünya Rekoru’nu elinde tutuyor. Nisan 2008’de World of Warcraft, MMORPG üyelik pazarının yüzde 62’sini elinde tutmak için değerlendirildi. 2008’de Blizzard, World of Warcraft’ın yapımı için 59. Yıllık Teknoloji ve Mühendislik Emmy Ödülleri’nde saygı gördü. Mike Morhaime ödülü kabul etti. [Citation needed]

2012’de Blizzard, 4.700 çalışanı vardı;  Austin, Teksas ve dünyanın dört bir yanındaki uluslar dahil olmak üzere 11 kentsel topluluk üzerinde çapraz olarak işyerleri vardı. Haziran 2015 itibarıyla, kuruluşun California, Irvine’deki ana kampının 2.622 işçi vardı.

6 Temmuz 2010’da Blizzard, kullanıcıların gerçek adlarıyla kendilerini tanıtmalarını gerektiren forumlarının çalışma biçimini değiştirdiklerini açıkladı. Topluluktan gelen tepki, değişikliği “saçmalamak” ve “epik başarısızlık” olarak niteleyen çok sayıda oyun dergi ile ezici çoğunlukla olumsuzdu. Blizzard forumlarında, konuyla ilgili bir konu da dahil olmak üzere, 11.000’den fazla yanıt alan önemli bir kullanıcı yanıtı verdi.  Bu, gerçek adını “büyük bir şey değil göstermek için” veren Blizzard çalışanının kişisel ayrıntılarını içeriyordu. Gerçek adını açıkladıktan kısa bir süre sonra, forum kullanıcıları telefon numarası, resim, yaş ve ev adresi gibi kişisel bilgileri yayınladılar.

Bazı teknoloji medya organlarında Real ID ile gerçek isimlerin görüntülenmesinin iyi bir fikir olduğunu ve hem Battle.net hem de Blizzard topluluğuna fayda sağlayacağını belirtti.Ancak başkaları, Blizzard’ın birinin işvereni tarafından basit bir İnternet araması yapıldıkça çevrimiçi faaliyetlerini açığa çıkardığı için, hayranlarını takip, taciz ve istihdam gibi gerçek yaşam tehlikelerine açtığından endişe duyuyorlardı.

Blizzard başlangıçta bazı endişelere bazı değişikliklerin önceki yayınlara geriye dönük olmayacağını, ebeveynlerin sistemi küçüklerin postalayamayacağı şekilde ayarlayabileceğini ve forumlara postalamanın isteğe bağlı olabileceğini söyleyerek yanıt verdi.  Bununla birlikte, büyük olumsuz tepki nedeniyle, Blizzard Başkanı Michael Morhaime, şu anda Blizzard’ın forumlarında gerçek isimleri kullanmayı planlayan bir açıklama yayınladı.

Gerçek Kimlik’in mahremiyetle ilgili olumsuz yan etkileri yanında, mevcut Blizzard başlıkları için ek özelliklere sahiptir. Örneğin, gerçek kimlik sisteminde arkadaşlar, çapraz bölge ve çapraz oyun sohbeti, zengin varlık ve yayınlar için gerçek adlar bulunur.

 

PROS
  • Yeni Yöneticiler
  • Michael Morhaime – Co-founder, President (1991–present)
  • Allen Adham – Founder, Senior Vice President, Executive Producer and former President (1991–2004, 2016–present)
  • Frank Pearce Jr. – Co-founder, Senior Vice President, Chief Design Officer (1991–present)
  • Samwise Didier – Senior Art Director (1992–present)
  • Bob Fitch – Technical Director (1992–present)
  • Matt Samia – Vice-President/Cinematics & Media (1995–present)
  • Jeff Chamberlain – Cinematics Director (2000–present)
  • Dustin Browder – Game Director (2007–present)
  • Jeff Kaplan – Game Director (2002–present)
  • Ion Hazzikostas – Game Director (2008–present)
eksileri
  • Eski yöneticiler
  • David Brevik - Co-Founder and President of Blizzard North/Director at Blizzard Ent. (1993-2003)
  • Bill Roper – Vice-President of Blizzard North/Director at Blizzard Ent. (1994–2003)
  • Sam Lantinga - Lead Software Engineer (2001-2011)
  • Greg Street - Lead Systems Designer (2008-2013)
  • Alex Mayberry – Lead Game Producer (2004–2014)
  • Shane Dabiri – Lead Producer (1994–2014)
  • Rob Pardo – Executive Vice President of Game Design (1998–2014)
  • Joeyray Hall – DVD/Video production supervisor (1992–2015)
  • Paul W. Sams – Chief Operating Officer (1996–2015)
  • Nick Carpenter – Executive Art Director (1994–2016)
  • Josh Mosqueira – Game Director (2011–2016)
  • Chris Metzen – Vice President of Creative Development (1994–2016)
Kullanıcı oyu: Henüz Derecelendirilmedi!

1 yorum "
  1. […] elinde bulunduruyor. Aboneler tarafından en popüler MMORPG, 2014 yılının Ocak ayında, Blizzard oyunun ömrü boyunca 100 milyondan fazla hesap oluşturulduğunu […]

Cevap bırakın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Mmorgonline-Mmorpg Oyun Listesi,MMORG Oyunlar
Yeni Hesap Kaydet
Hoşgeldiniz
Şifreyi yenile