Hızlı erişim

Ultima Online

Fırsat Puanı+1

Ultima Online nedir? Ultima online nasıl oynanır?Ultima online hakkında bilgileri sizlere sunuyoruz ! (UO), Origin Systems tarafından 24 Eylül 1997‘de,  deşarj edilen, büyük ölçüde çok oyunculu bir online gösteri yönlendirme (MMORPG) oyunudur.

Ultima Online, Ultima evrende ayarlanmış bir eğlence hayal ürünüdür. Geniş çalar ve oyuncu savaş çerçevesi olarak bilinir. Deşarjı sonrasında, sekiz uzatma paketi, bir teşvik paketi ve birçok serbest madde yenilenmesi yer alıyor. Ultima Online’ın gelişi: 2007’de Kingdom Reborn, yeniden tasarlanmış görsellerle başka bir saptırma motoru taşıdı.

Oynanışı nasıldır ?

Ultima Online, son Ultima rekreasyonlarının çeşitli bakış açılarından gelmesine rağmen, yenilikçiliğin ilerlemesinin ve Origin’in ilk inatçı internet eğlencesi olduğunun kesin açıklığından dolayı çok sayıda yeni saptırma mekaniği geldi. Sosyal ve finansal bir deneme olarak eksik bir şekilde ana hatları verilen saptırma, çok geniş bir alanı kapsayan oyuncu iletişimini temsil etmek ve oyuncuların odak noktasına sanki hissettikleri geleneklerini tek oyuncu oyunlarındaki durum gibi yönetmek zorundaydı.

Dünyadaki Ultima online Krallığı

Ultima Online, ekstra bölge ve yeni evrenler de dahil olmak üzere belirli uzatma paketleri ile birlikte yalnız bir dünyayla başladı. İkinci dünya, ekstra arazi, hücre, hayvan ve manzara olan “Lost Lands” idi. Üçüncüsü Trammel oldu. Bu, tasarımcıları dünyayı daha kasvetli hale getirerek ve “Felucca” olarak adlandırarak ilk dünyayı tanımaya itti.  İki çeşit sunucu, hem Trammel (consensual PVP) hem de Felucca (consensual PVP) kural setine sahip olan “tipik” sunuculardı ve consensual olmayan PVP ve hiçbir şeyin korunması olmayan “saldırı” sunucularına sahipti. Saldırı sunucuları, rekor kıran bir karakteri destekliyor, bölünme yolları ve diğer sınırlar için puan kırıyor.

Ultima Online’daki evrenler Nelerdir?

Ultima online evrenleri
  • Felucca – Öldüğü ağaçları ve mezar taşlarını tanımak için geliştiren ilk dünya. Oyuncuların öldürülmesinin daha yaygın olduğu daha sert bir idare takımı vardır.
  • Encumber – Bağımsız PVP’ye ve oyuncu konutları için ekstra açık araziye izin vermeyen bir karar kümesini destekledi.
  • Ilshenar – Hapishaneleri ve canavarları ekledi ve yeni toprakları ve ayrıca 30’dan fazla yeni hayvanı (Todd McFarlane’den oluşan) dahil etmek için ilerletti.
  • Malas – Bir oyuncu-oyuncu alanı ve 1500 yeni evler için alan eklendi. En büyük olandan Dungeon Doom ve iki kentsel alan: Luna (“Şövalyeler Şehri”) ve Umbra (“Necromancer Şehri”).  Malas yıldızların boşluğuna kapılmak suretiyle adaların ilerlemesidir  ve daha koyu bir ustalıkla tanınır.  Malas, hayvan çeşitleri ve coğrafi özellikleri nedeniyle övüldü. [
  • Tokuno – Feodal Japonya’ya bakmak için adalar grubu.
  • Ter Mur – Gargoyles Ülkesi. Başkent Ter Mur, oyuncu evleri için alan vurguluyor.

Açılımları  Ultima Online

Ultima Online‘ın geçmişi boyunca, saptırmaya pek çok önemli katkı yapıldı. Geliştirme paketleri, hepsi de kara taşı, işçilik, misyon, işler veya eğlence mekaniği olarak yeni madde içeren sürekli boşaltıldı.

  Ultima Online Gelişimi

Ultima Online, Richard Garriott’un rüya eğlencesi için düşünülmüş, karşılıklı bir hayal dünyasında oynayabilecekleri birkaç bin kişinin de bulunduğu bir sonucudur. Daha önce yapılan oynamalar, Habitat (1986’da beta denenmiş), The Realm Online, Neverwinter Nights (AOL varyantı) ve Meridian 59 da dahil olmak üzere birçok insanın bu arada oynamasına olanak sağladı; Ultima Online, her durumda hem grafik olarak hem de yön değiştirme mekaniğinde bu eğlenceleri aştı.Ultima Online Gelişimi altta yatan grup, Garriott, Starr Long, Rick Delashmit, Scott Phillips ve daha sonra kurucu yaratana dönüşen Raph Koster’den oluşuyordu. Koster açık “mimar mektupları” yazdı ve bir kural olarak Tasarımcısı Edebiyatı adlı kitabesinde geçti. Koster, daha önceki web tabanlı oyunlardan , örneğin DartMUD‘den motivasyon çekti.

Girişim 1995 yılında başladı ve E3’te Mayıs 1996’da “Ultima Online: Shattered Legacy” olarak genel nüfusa gösterildi. Kaynak, hazırlık alfa testinde 3.000’den fazla üyeye sahip olduğu iddia edildi.  Geliştirme maliyeti konvansiyonel PC yönlendirmelerinden önemli ölçüde daha belirgindi; Modem aracılığıyla sunuculara erişen kişilere bağımlıydı. Ultima Online’ın temel bileşenleri, dayanılmaz oyuncu barınağı, uzmanlık tabanlı karakter hareketi (düzeyler veya sınıflar olmaksızın),  bir sanat temelli ve oyuncu tarafından yönlendirilen ekonomi  ve sınırsız oyuncu-versus-player savaşmasıydı.

Benzetimli bir ömür motoru, saptırmaya uygulanmalıdır. Bir röportaj, eğlencedeki doğal durumların, doğal olarak yeni işletme potansiyel sonuçlarını yarattığı düşünülen varlık davranışını etkileyeceğini bildirdi. Bununla birlikte, bu unsur, dönüşümün beta aşamasından geçmemişti. Richard Garriott açıkladı:

ultima

ultima online

Muhteşem olduğunu düşündük. Üzerine büyük bir enerji ve harç yatırdık. Olabildiğince olursa, olan her oyuncu gitti ve sadece her şeyi idam etti; Çabuklaştırma, üremeyi başlasın bile yeterince çabuk üretemezdi. Böylece, bu enerjiyi yatırdığımız bu şey, aslında hiç kimse herhangi bir noktada gördü – hiç – ve biz uzun vadede saptırmayı yırttı, bilirsin, biraz yazık

Ultima online Beta ve ölüm Lord İngiliz

Master Britanya, Garriot’un, 9 Ağustos 1997’de Ultima Online‘ın beta testinde bir eğlencenin görüntüsüyle idam edilen Garriot’un kendi kendini değiştirme duygusuydu. Sunucu sıkıntısı testinin ortasında Rainz olarak bilinen bir oyuncu karakteri “yangın alanını” “Lord British‘i idam ederek büyü yap. Maker Starr Long, insanın hatası üzerine parmağını gösterdi: Başkalarına benzer Lord İngiliz karakteri bu tür bir saldırıya karşı dirençli hale getirilmişti, ancak ana hatlarıyla güvenlik birkaç seferden fazla oturtulamadı. Bölüm, bölüm öncesinde anında çöktüğü noktada Garriott, güvenlik durumunu sıfırlamayı ihmal etti. Kısa süre sonra, başkan, Rainz‘ın kaydını beta testinden, ayrıntıların aksine hataların tersine, kötüye kullanımı için kısıtlamıştı. Origin’in de belirttiği gibi, ölümle sınırlı değil, bunun yerine bu olayla vurgulanan kayıtlarına karşı daha erken itirazlarda bulunuldu. Beta analizcileri, Rainz’ın boykotuna ve uzun ve farklı tasarımcıların faaliyetlerine ek olarak, amatör karakterinin ölümü izleyen farklı karakterleri amaçsızca öldürmek için bir büyü kullandığı bir ortamda meydan okudu. MMOCrunch, MMORPG Tarihindeki en önemli vesile olarak nitelendiriyor.  Eylül 1997, ilk beta testin en son günüydü Oyuncular, Shadowlords, şeytanlar ve diğer kötü niyetli hayvanların her karakteri görme imkânı bırakarak bir “kıyamet” durumu ile karşı karşıya kaldıkları bir patlama ile sonuçlandı

Başlangıç ​​zamanı Gelişimi  Ultima online (1995-2004) 

Yönlendirici sunucuları hızlandırdı ve kamuya açtı.  Taburcu olduktan sonra, Ultima Online, altı ay içinde 100.000 ödeme yapan destekçiyi başararak önemli bir durgunluk sergiledi. 1999’da sunucular, Japonya, Avrupa ve Güney Kore’de saptırma yaygınlığının artmasına yardımcı olmak için çok geniş ve geniş açıldı. Garriot, 2000 yılında Lord British’i onunla birlikte getiren Origin’den teslim oldu. Eğlence oyuncuları, Lord’un neden kaybolduğu üzerine kendi fanfik kuralarını yaptılar. Şubat 2000’de geniş kapsamlı bir dünya etkinliği, İngiltere’nin Trinsik kentine karşı büyük bir silahlı undead saldırı düzenledi. Bu vesileyle tüm sunucularda bir süre daha çalışıyordu. Bu sefer Avustralya’da başka bir sunucu açıldı. Mayıs 2000’de Ultima Online’ın ikinci gelişme Ultima Online: Rönesans eğlenceyi büyük ölçüde düzeltti. Yön değiştirme dünyasını, Trammel ve Felucca olarak adlandırılan iki bölüme ayırdı; biri consensual PVP bölgesi, diğeri rıza kabul edilmedi. Kasım 2000’de, bir Ultima Online’ın ilk resmi fan festivali düzenlendi. Bu fanatik festivalinde, Austin, TX’deki UO World Faire adı verildi. Mart 2001’de Ultima Online’ın üçüncü uzantısı Ultima Online: Üçüncü Şafak taburcu edildi. Sunucuya Ilshenar adlı başka bir bölge ekledi. Bu yeni bölge, gelişme ile birlikte ilerleyen başka bir saptırma müşterisine devredilmelidir. İlk saptırma müşterisi, geçmiş sunucu bölgelerinin bir parçası olarak kullanılabilir.

Oyun kurulma tarihi - 24 Eylül 1997

Ocak 2002’de, Ultima Online‘ın ikinci resmi fanfestine Online Worlds FanFest adı verilmiş ve ek olarak Austin’de düzenlenmiştir. Oyuncular mühendislerle ve ek olarak ziyaretçi konuşmacı Todd McFarlane ile tanışabilir. Şubat, Ultima Online’ın dördüncü uzantısı Ultima Online’ın varışını gördü: Lord Blackthorn’un İntikamı. Oldukça, bölgelere daha şimdiye kadar erişilebilen Üçüncü Şafak saptırma müşterisine erişim sağladı. Şubat 2003’te Ultima Online’ın beşinci geliştirme Ultima Online: Age of Shadows taburcu edildi. En çok yön değiştirme yenilemeyi içeriyordu; bunlar arasında oyunculara eğlence evlerini hazırlama, evlerin ölçüsünü artıran bir sunucu aralığı yapma ve şey çerçevesini yeniden tasarlama olanağı sunuldu. Mart 2003’te Ultima Online yaklaşık 250.000 destekçiye ulaştı. Şubat 2004’te Origin Systems kapandı. Ultima Online, tekrar denetlemek için adlandırılmış bir stüdyoyu asla yaşamamıştı. İlerleme ev ofisi, Austin’den Fairfax, Virginia‘ya taşındı.

Shard emulation

Ultima Online‘ın meraklıları, ilk Electronic Arts sunucularının sunucu emülatörlerini sunmak için saptırmayı buldular.  Kopyalama sunucusu programlamayla, eğlencenin büyük kısmını değiştirmek ve eşzamanlı oyuncuların büyük miktarlarını tek bir sunucuda desteklemek akla uygundur.

Oyuncu sitesiOrjinal sitesinde Oynayın

Ultima Online Müşterileri

Electronic Arts, oyuncuların Ultima Online sunucularıyla ilişkilendirilmesine izin verilen standart müşterileri sağlar ancak bazı yabancı müşteriler yapılır.İlk Ultima Online müşterisi 2D’dir ve bir kaç kişinin 3D müşteriden daha cazip olduğunu keşfedebildiği daha net, daha açık estetik bir lezzet sunmaktadır. Kullanılan gösterimin bir kısmı, Ultima VIII‘in bir parçası olarak kullanılan illüstrasyonların yüksek tayin türevleri: Pagan.

3D müşteri başlangıçta Ultima Online: Üçüncü Şafak uzantısının bir parçası olarak taburcu edildi, ancak yürütme sorunları (özellikle de uygun bir zamanda bellek bültenleri) nedeniyle zayıf denetimler ve etkileyici resimlerden daha az var. 3D müşteriye yenilenme, 30 Ocak 2006’da eğlenceden gelen karakterlerin ve hayvanların küçültüldüğü litler boyutlarında küçüldü. Mayıs ayının başında / Nisan ayının sonlarında başlayan Üçüncü Şafak müşterisi asla Electronic Arts tarafından desteklenmedi.

 

İlk yorumu yapmaya hazırmısın,düşüncelerinizi görmekten mutluluk duyacağız.

Cevap bırakın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Mmorgonline-Mmorpg Oyun Listesi,MMORG Oyunlar
Yeni Hesap Kaydet
Hoşgeldiniz
Şifreyi yenile