Hızlı erişim

APB RELOADED

APB: All Points Bulletin  Realtime Worlds tarafından oluşturulan ve Windows 7 için geliştirilmiş, çok oyunculu bir çevrimiçi bilgisayar oyunu ve GamersFirst şirketinin bir parçası olan Reloaded Productions tarafından kazanıldı.

 Kentsel yayılımlara dayanan ve Enforcers ve Suçlular adlı iki grubun altını çizen oyuncular, her iki grupta da alt yığınları çerçeveleyebilir ve görev yapabilirler. Yönlendirme konfigürasyonu ilk Grand Theft Auto ve Crackdown’u yapan ve Realtime Worlds tarafından üretilen David Jones tarafından yönetildi. 29 Haziran 2010’da Kuzey Amerika ve Avrupa’da taburcu edildi.

Realtime Worlds 17 Ağustos 2010’da organizasyona girdikten sonra çevrimiçi oyun sunucuları, internet oyun organizasyonu K2 Network, 1,5 milyon pound APB’yi satın aldığında yeniden faaliyete geçirildi ve yardımcı organizasyonu Reloaded Productions’a izin olarak izin verildi. Play-to-play oyalama, yeniden adlandırılmış APB: Reloaded.

22 Ocak 2015 tarihinde Deep Silver, PlayStation 4 ve Xbox One’ın eğlencelerinin, Reloaded Productions ve The Workshop Entertainment ile 2015 yılının 2. çeyreğinde taburcu edilmesi için ortak bir çaba içerisinde sunduğunu açıkladı.Yönlendirme, en son 3 Haziran 2016’da Xbox One ve 31 Mart 2017’de PlayStation 4 için taburcu edildi.

Oynanış APB: Reloaded

APB: All Points Bülteni, Enforcers and Criminals (Sürekli Kavuşanlar) arasında istikrarlı bir şekilde savaşan San Paro kentinde gerçekleşir ve oyuncu, hangi gruba yer olması gerektiğini seçmelidir.

Oyun normalde iki tarafın görevlerinde birbirleriyle mücadele etmesi ve bir tarafın hedeflerin ilerlemesini tamamlaması ve karşı tarafı böyle yapmalarını sağlamaya çalışmaktan oluşur. Örneğin, birkaç Ceza oyuncusu eğlencenin içinde bir konfor deposu kurabilir; Saptırma orantılı yetenekler ve diğer ölçütlerden en az bir Enforcer oyuncuyu arar ve onlar için hırsızlığı durdurmak ve Suçluları yakalamak veya yok etmek için tamamen yönlendirme yaptıracaktır. Oyuncular bu misyonlara ilgi duydukları için nakit temin eder ve bu da daha sonra oyunu etkileyecek olan silahlar, araçlar ve karakter görünümleri için kullanılabilir.

Yön değiştirme, üçüncü bireysel bakış açısıyla yürütülür. Yeniden tasarımlar, donanımlar, silahlar, araçlar ve kıyafetler şehir etrafındaki farklı kişilerden edinebilir (ya da sosyal alanda terminaller vasıtasıyla tekrar satın alınabilir); cephane şeker makinesi benzeri terminallerden satın alınır. Hem temas hem “şeker makineleri” kentin temel üç bölgede dağılmış durumda. Bölgelerin ikisi, belirli geçit törenleri ve dinamik bir gündüz / gece döngüsü ile belirli temas ve görevlerin yanısıra San Paro’nun tamamen sabit bitlerini vurguluyor. Üçüncü bölge esasen toplumsal bir rol oynamakta, önemli ölçüde daha hafiftir, yürüyen hiç kimse kalmamakta, silah ve aracın sınır kapılarını, otoparkları kapatma evlerini, müzik stüdyolarını ve birkaç diğer oyuncu olmayan karaktere (NPC) terminal dükkanlarına erişimi sınırlamaktadır.

Üçüncü yerel konumda iken, oyuncular kısıtlayıcı gruplardan oldukları olasılığına bakmaksızın birbirlerine zarar veremezler ve ziyaret ederek sadece işbirliği yapabilirler. Diğer iki yerel ortamda, oyuncular belirli görev durumlarında birbirlerine saldırmaya (kısıtlayıcı gruplardan oldukları ölçüde) izin verilir ve ek olarak bir oyuncunun kafasında bolluk varsa. Oyuncuların bu misyonların dışına çıktığında silahları bile çizebilir ve kullanabilir, ancak atışlar, patlayıcılar ve benzeri, düşman gruplarından dahi olsa bile, farklı oyuncuları parçalamayacaktır. Bu, ölüm eşleşmelerini ve can vermeyi önler.

Aynı şekilde, “savaş kulübü” sınıflandırması altında iki farklı yer vardır. Bu bileşen, daha tecrübeli oyuncular ve kabileler için oyuncu ile oyuncu (PvP) arasındaki koşulları bozmadan düzenlenmiştir.

Grup üzerinde şarta bağlı olarak, oyuncular 0’dan 5’e çıkacak bir Prestij veya Şöhret seviyesine sahip olacaklar. Bu seviye, oyuncu gruplarının sebebine yardımcı faaliyetler yürüterek etkili oluyor; örneğin kısıtlayıcı grubun oyuncularını öldürüyor, görevleri etkili bir şekilde bitiriyor, Ya da gruplarına olağanüstü egzersizlere katılarak. Bu gibi yeni grup etkinlikleri, Suçlular için yürüyüşçileri soymak veya Enforcers için Suçluları yakalamaktan oluşur. Oyuncunun grubunu engellediği için seviye düşer; Örneğin, grup yürütme, tozu ısırma ve şehir protestolarını Enforcers olarak yok etme. Bu saptırma, yüksek öğrenim gören bir kişi.

Çeşitlendirme, Grand Theft Auto gibi bir eğlence mekanı müzik çerçevesine ev sahipliği yapıyor. Ayrıca, bal armalar, Atlas & i, Avosetta, Negatif pH, Paulie Rhyme ve Sarkaç gibi ustaları da geliştiriyor.  Yönlendirme, oyuncuların müzik çalara müzik aktarmasına olanak tanır. Farklı oyuncuların benzer şekilde kendi müzik çalarına ithal edilen benzer bir melodisine sahip olması durumunda, müzikçaların oto radyosundaki müziği duyacaklardır. Başka bir oyuncunun benzeri bir melodiyi içe aktarmaması durumunda, Last.fm oynamak için benzer bir melodiyi seçecektir. Sosyal bölgede erişilebilen müzik yöneticisi seçeneklerini kullanarak kendi özel müziklerinizi de yapabilirsiniz.

 APB: Reloaded Gelişim Ayarları

APB, Realtime Worlds yetkilisi Colin MacDonald tarafından “15-20 yılda gayret gösterdiğimiz her şeyin babasız yavrusu” ve [David Jones’un] GTA’dan sürekli olarak yapması gereken şeyin mükemmelliği olarak tasvir edildi ve Crackdown ve APB’den önce teyit edildi.

APB, başlangıçta bir Microsoft Windows ve Xbox 360 unvanı olarak 2005 yılından önce planlanmış ve daha sonra kurulmuş olan Realtime Worlds stüdyosunun başkanı olarak David Jones tarafından öne sürülmüştür. Ardından Xbox 360’ın 2010 yılında boşaltılması planlandı. Bu arada Realtime Worlds, 2007’de taburcu edilen ve APB’de olması gereken fikirlere benzeyen bilgisayar oyunu Crackdown’ı kurdu.

apb reloaded

apb reloaded

2008 Game Developers Conference’da David Jones, APB’nin 2008’de taburcu edileceğini belirtti.  Jones, APB’nin bu arada 25 farklı oyuncuya üye olan oyuncularla çok oyunculu internet yönlendirmesine benzeyeceğini fark etti. Aynı şekilde, eğlencenin, hayal gücü veya bilimkurgu “çok oyunculu web tabanlı” rekreasyonlarla, örneğin World of Warcraft ile tezat oluşturduğunu fark etti; ancak, fikir ayrıcalıklı olduğu için bu çeşitlemelerle yarışmayı ummadı. 14 Nisan 2008’de Realtime Worlds APB ve gelecekteki diğer projeler için 50 milyon dolar yükselttiğini açıkladı.  Bununla birlikte, Realtime Worlds’in 2009’da piyasaya çıktığını doğruladı. Aynı bildiri ve bunun sonucunda yapılan toplantılarda, organizasyon, bu eğlencenin şu anda Microsoft Windows’da 2009’da tahliye edilmesi ve Xbox 360’da olası formların alternatifleri ile planlandığını belirtti.

21 Nisan 2008 tarihinde Realtime Worlds, APB’nin dünya çapındaki taşıma haklarını yeniden edinmiş ve 2005 yılında Webzen Oyunları ile gerçekleştirilen eylemin temelini revize ettiğini açıkladı.  Bir endüstri sohbeti, Realtime Worlds’in eğlencenin akılda tutulursa, Realtime Worlds’in bu söylentileri reddettiğini, büyük ölçüde çok oyunculu bir Grand Theft Auto olarak yeniden tasarlanması için akılda tutarak Rockstar Games’e eğlenmek istediğini belirtti.

2009 Haziran ayında, teamxbox.com’dan Andy Eddy, “Bugünkü tanıtımın [E3 2010’da] Xbox 360 için başlığın yaratılmasından sonra EA deklarasyonundan sonra bana yalnızca temsilci bir gösteri yapmadı, Realtime’nın Dave Jones’u, Ana düşünce PC deşarjı olacaktır ve bundan sonra rahatlık tarafına gidecektir.Bu şekilde, Xbox 360 için tamamıyla değil, alması gereken Realtime Worlds’in saptırmayı kendi yolumuza gönderdiği anlaşılıyor Bugün gördüğüm her şeyin en sevilen çerçevemize gittiğini söyleme şansımıza, son derece mutlu olmalıyız.

Temmuz 2009’da, Realtime Worlds’ten EJ Moreland, APB’nin ana deşarj için bir PC deşarjı olacağını açıkça belirtti; ancak, bir konfor versiyonu için potansiyel sonuçlara bir övgü katıyorlardı.

Bir PC kapatma beta sürümü 19 Ekim 2009’dan 4 Haziran 2010’a kadar çalışmaya devam etti.  Bu, 12 Haziran 2010’dan 19 Haziran 2010’a kadar devam eden açık bir beta ile devam etti.

30 Nisan 2010’da, veri değerlendirilmesi ve tahliye tarihleri: 29 Haziran 2010 Kuzey Amerika’da, 1 Temmuz’da Avrupa’da ve 2 Temmuz’da Birleşik Krallık’ta  APB Evolved adlı otoriteler tarafından dağıtıldı. Oyuncular, saatlerce alan vererek veya 30 gün süreyle sınırsız bir girinti yerine oturarak faaliyet bölgeleri için saptırma zamanı satın alan bir üyelik benzeri çerçeve kullandı. Oyuncuların, 50 saat başı ayırma süresini içeren eğlencenin bir kopyasını almaları gerekiyordu. Hem saptırma hem de siteye Fransızca, Almanca, İspanyolca, İtalyanca, Rusça ve İngilizce erişilebilirdi.

İlerleme harcamaları 100 milyon doları aştı.

APB: Reloaded, Brezilyalı mühendis ve distribütör Hoplon Infotainment  tarafından dağıtılan Brezilya ve Innova Systems tarafından dağıtılan Rusya hariç olmak üzere, her ülkede GamersFirst tarafından dağıtılır .

08/31/2011 Oynayın
Kullanıcı oyu: Henüz Derecelendirilmedi!
İlk yorumu yapmaya hazırmısın,düşüncelerinizi görmekten mutluluk duyacağız.

Cevap bırakın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Mmorgonline-Mmorpg Oyun Listesi,MMORG Oyunlar
Yeni Hesap Kaydet
Hoşgeldiniz
Şifreyi yenile