Hızlı erişim

Android Oyunlar

Mobil Oyunlar

Çok yönlü bir saptırma, bir komponent telefon, cep telefonu, akıllı gözetleme, PDA, tablet PC, uygun medya oynatıcı veya mini bilgisayarda oynatılan bir bilgisayar oyunudur.

Cep telefonunda en erken bilinen saptırma, 1994 yılından itibaren Hagenuk MT-2000 cihazında bir Tetris varyasyonudu.Referans verilmez, 1997’de Nokia, son derece verimli Snake’i geliştirdi.  Nokia tarafından üretilen çoğu cep telefonunda önceden kurulmuş Snake (ve varyasyonları), en çok oynanan bilgisayar oyunları arasında öne çıktı ve dünya çapında 350 milyondan fazla cihazda bulundu.  Kızılötesi bağlantı noktasını kullanan Nokia 6110 için Snake eğlence programının bir varyasyonu, ayrıca cep telefonları için ilk iki oyuncu çalkantısıydı. Günümüzde, çok yönlü sapmalar tipik olarak uygulama mağazalarından ve ayrıca taşınabilir yönetici girişlerinden indirilir, ancak bazen aynı zamanda OEM tarafından veya çok yönlü bir yönetici tarafından kızılötesi bağlantı,bluetooth, hafıza kartı veya yan istiflenmiş olarak el aygıtlarına önceden yüklenmiştir Bir bağlantıyla el cihazına indirilebilir çok yönlü rekreasyon, 1999’da NTT DoCoMo’nun I-mode evresinin gönderilmesi etrafında Japonya’da popüler hale geldi ve 2000’li yılların ortalarına kadar Asya, Avrupa ve Kuzey Amerika’da ve son olarak da mevcut taşıyıcı sistemlerin bulunduğu alanların hepsinden erişilebilirdi.

Ve telefonlar 2000’li yılların ortalarında erişilebilir durumdaydı. Taşınabilir yöneticiler ve dışarıdan gelen girişler (ilk önce yüklenebilir zil sesleri, fon zeminleri ve birincil SMS veya doğrudan şarj aleti olarak doğrudan nakliye ücretleri kullanan diğer az miktarda maddenin para kazanmak için oluşturulan kanallar) tarafından taşınan çok yönlü eğlenceler küçük bir oyun türü olarak kaldı Apple’ın iOS App Store 2008’de piyasaya sunuldu. Ana taşınabilir madde ticaret merkezi çok yönlü bir sahne sahibi tarafından basitçe çalıştığından, App Store neredeyse müşteri davranışını değiştirdi ve pazarı genişleyen eğlenceler için hemen genişledi, çünkü her cep telefonu sahibi hemen her taşınmaya başladı. Çok yönlü uygulamaları indirin. 

Cep Telefonlarının Geçmişi

mobil games

 Cep telefonlarının geçmişi adlı yazımızda Yirminci yüzyılın sonuna doğru cep telefonu mülkiyeti sanayileşmiş dünyada belirgin bir yere sahip olmalıydı – endüstri önlemlerinin temelleri ve ahizenin elinde tuttuğu malın fiyatının hızla düşmesi ve ölçek ekonomileri tarafından kullanılmasından dolayı. Bu patlama dolayısıyla, mobil cihaz üreticilerinin mekanik ilerlemesi belirgin bir şekilde hızlı olmalı. Bu yenilikçi ilerlemelerle birlikte, cep telefonu eğlenceleri, gösteri, hazırlık, kapasite, arabirimler, iletim kapasitesini düzenleme ve çalışma çerçevesi kullanışlılığı konularında üst düzey gelişmelerden yararlanarak giderek modernleşti. Yüzyılın başında yapılan cep telefonlarında önceden yüklenmiş (veya implante edilmiş) saptırma işlemleri, normalde rafine edilmemiş tek renkli leke kafes gösterimi (veya içerik) ve tek kanallı seslerle sınırlandırıldı. Zaptı, aygıtın tuş takımı yakalarıyla bilgi olurdu. 2000’li yılların ortalarında, WAP ve diğer erken taşınabilir web sözleşmeleri, web’de kolaylaştırılacak temel müşteri sunucusu çeşitlemelerine izin verdi; bu da, ayrı uygulamaları indirip çalıştıramayan araçlar üzerinde bir WAP programı aracılığıyla oynatıldı. Vurgulama telefonlarının görünümü (çağrılışı ‘kamera telefonu’ olarak da adlandırılır) daha fazla ekipman gücünün temelinde aralıklı cihazlarda bile açıkça erişilebilir olması gerekir. Çok yönlü eğlence dağıtımı için hazırlanan gölgeli ekranlar, çok kanallı ses ve her şeyden önce yeni uygulamaları indirip saklamaya yönelik kapasiteler (sektörler çapında önlemler, örneğin J2ME ve BREW). Bazı erken organizasyonlar kameralı telefon yeniliklerini, örneğin Namco ve Panasonic gibi çok yönlü taramalar için kullandı. 2003 yılında Namco, oyuncunun profilinin ışığında bir karakter yaratmak için kablosuz kamerayı kullanan ve çekilen resmin ışığında karakterin hız ve gücüne karar veren bir mücadele eğlencesi verdi; Karakter daha sonra kavga etmek için başka bir arkadaşının cep telefonuna gönderilebilir. Aynı yıl Panasonic, evde beslenen hayvanın fotoğraf makinesi telefonuyla getirilen besin fotoğrafları ile sürdürüldüğü sanal bir evcil hayvan saptırma tahliye etti. [6] 2000’li yılların ortalarında, çok yönlü rekreasyonlar, Birleşik Devletler veya Avrupa’dan yıllar önce Japonya’nın cep telefonu kültürünün yaygınlığını aldı. 2003 yılına gelindiğinde, Japon telefonlarında, kameralı telefon ve eşsiz mark tarayıcı yeniliklerini kullanan şaşkın şaşkın başlıklardan ve sanal evcil hayvan başlıklarından, sıradışı şaşırtıcı illüstrasyonlar ile 3D rekreasyonlara uzanan geniş bir ürün yelpazesine erişilebiliyordu. Daha çok kurulmuş çarşı tarzı eğlenceler, özellikle kısa oturumlar için tasarlanmış çarşı tarzı saptırmalar için mükemmel bir sahne olan cep telefonlarında ünlü oldu.

Günümüzde Japonya, çok yönlü oyunların geliriyle dünyanın en büyük pazarı.  Günümüzde Japon oyun pazarı, ülkedeki konvansiyonel rahatlama rekreasyonlarından çok, 2013 yılında 5,1 milyar dolar yaratan taşınabilir oynamalarla giderek zorlanmaktadır.  Nokia, 2003’te N-Gage ile kendi özel taahhütlü çok yönlü oyun sahnesini oluşturmaya çalıştı ancak bu istek, sevilmeyen plan seçimlerinden, zayıf programlama desteğinden ve (genellikle daha gerçekçi olarak ilerlemiş olarak görülen) avadanlık konsollarının bir karışımı nedeniyle bombaladı. N-Gage markası, Nokia’nın genel olarak faydalı telefonlarında bulunan saptırma yararlarından dolayı birkaç yıl düzenlendi. Avrupa’da, indirilebilir çok yönlü rekreasyon Orange France’dan “Les Games” ağ geçidi tarafından sunuldu, 2000 yılında In-fusio tarafından yayınlanmaya devam edildi.

Çok yönlü eğlenceler normal olarak ahize üreticileri tarafından doğrudan gönderildi ancak taşınabilir yöneticiler de benzer şekilde Saptırma toptancısı. Yöneticiler belki de birkaç bağımsız mühendisle belki birkaç dernekle ilgilenmekten hoşlanmadığı için çok yönlü toplayıcılar ve dağıtıcılar, geliştiriciler tarafından görülen gelir payını ek olarak düşüren yöneticiler ve tasarımcılar arasında bir ajan olarak yerini almaya başladılar. 2008’de Apple’ın App Store’unun gönderilmesi piyasayı büyük ölçüde değiştirdi. Mobil oyunlarda Her şeyden önce, müşterilerin nereden indirileceğini seçme şanslarını artırdı; Uygulama deposunu gadget’ta, yönetici mağazasında veya dışarıdan mağazalarda açık web vasıtasıyla, örneğin GetJar ve Handango’da saklayın. Apple müşterileri, her durumda Apple App Store’u kullanabilir; çünkü Apple, diğer aktarma kanalı ne olursa olsun uygulamaların yayılmasını engellemektedir. Ayrıca, çok yönlü tasarımcılar, gelir paylaşımını genişleten ve taşınabilir yönlendirme geliştirmeyi daha faydalı hale getiren dağıtıcılar ve yöneticilerle düzenli olarak uzun işlemler yapılmaksızın uygulamalara doğrudan doğruya App Store’a transfer edebilirler. Üçüncü olarak, App Store’u gadget ile sıkı bir şekilde uzlaştırmak, çok sayıda alışveriş yapan kişiyi uygulamalarla denemeye itti ve reklamların ilanıyla etkileyici bir artış oldu. 

Daha sonra, endüstriyel olarak etkili taşınabilir eğlence miktarı, App Store’u gönderdikten sonra uzun sürmedi. Örneğin, Angry Birds, Rolando, Uçuş Kontrolü ve Doodle Jump gibi önceki App Store başarıları, çok sayıda yeni oyuncuyu portatif eğlencelere ilerleten ve tasarımcıları ve dağıtıcıları erken “parlak bir dalgalanma” serisine sokmaya çağıran zaferlerden dolayı büyük beğeniyle karşılandı.

 Sayı Hesap Oyunları

oyun

Sayı cruncher-HESAP oyunları Tetris’in klonlanması TI-83 Plus’da oynanır Eğlence Portalı gibi fan tarafından yapılan bir saptırma Number cruncher gaming, programlanabilir mini bilgisayarlarda eğlencelerin oynandığı, özellikle de ekleme makineleri çizmek için kullanılan bir oyun türüdür. Erken bir durum, Ekim 1980’de BYTE’de dağıtılan TI-59 için Darth Vader’in Force Battle adlı programı içerisindeki türdür. Dergi ayrıca Hunt the Wumpus’un bir varyantını HP-41C için dağıtıyordu. Android Oyunlar Programlanabilir ekleme makineleri (en önemli mantıksal ekleme makinelerinden biri olan Hewlett-Packard 9100A’yı sayarak) arasında en az zaman harcayan programlar için düzenli olarak erken programlama egzersizi olarak kullanılan uzun süredir ünlü Lunar Lander saptırması da dahil pek az eğlence vardır.

Sınırlı program adres alanı ve basit program stoklanmasının olmaması, program oyuncaklarının belirgin ve kalitesiz olsun diye basitçe makina oyununa düzensizlik getirdi.Mobil oyunlarda 1990’ların ortalarına kadar değil, mini bilgisayarların şemasını çizmek, aritmetikte kullanılmak üzere ortaöğretim okul müdürlükleri arasında düzenli olmak için daha etkili ve yeterince mütevazı bulundu. Kayıtları birbirine ve bir PC’den takviye etme kapasitesine sahip yeni grafik sarma makineleri, eğlence konsolları olarak ikiye katlanabilir. Mini-bilgisayarlar, örneğin, HP-48 ve TI-82, özel programlama diyalektlerinde, örneğin RPL programlama lehçesi veya TI-BASIC doğrudan ekleme makinesinde değiştirilebilir; Projeler, benzer şekilde, düşük seviyeli bilgisayarlarda, bir masaüstü bilgisayarı üzerinde C’yi (daha az sıklıkla) oluşturularak oluşturulabilir ve mini bilgisayara takas edilebilir. Mini bilgisayarların daha yoğun olduğu ve bellek boyutlarının genişlediği ortaya çıktığında, rekreasyon karmaşıklıkla genişledi.

Sanayi yapısı 

Taşınabilir rekreasyonlardan dünya çapında gelir elde etmek, 2005 yılında Informa Telecoms and Media tarafından 2.6 milyar dolar olarak değerlendirildi.Mobil oyunlarda  2008’deki geliri 5,8 milyar dolar ekledi. En büyük taşınabilir oyun pazarları, Amerika Birleşik Devletleri tarafından izlenen Asya-Pasifik ülkelerinde Japonya ve Çin’de idi. 2012’de piyasanın fiyatı 7.8 milyar dolara ulaştı , Kasım ayında 2015 yılına kadar boşalan bir başka rapor, 1887 uygulama mühendisi tarafından 2015 yılında Google ve iOS uygulama mağazalarında bir milyondan fazla dolar kazanacağını ortaya koydu.

Çeşitli platformlar

 Mobil programlama Çok çeşitli aşamalar ve ilerlemeler üzerinde çalışmaya devam etmek için çok yönlü eğlenceler üretildi. Bunlar Palm OS, Symbian, Adobe Flash Lite, NTT DoCoMo’nun DoJa’sı, Sun’ın Java ME’si, Qualcomm’un BREW’si, WIPI, Blackberry, Nook ve Windows Mobile’ın başlıca enkarnasyonlarını içeriyor. Günümüzde en çok desteklenen adımlar Apple’ın iOS’u ve Google’ın Android’idir. Microsoft’un Windows 10’unun taşınabilir varyantı (geçmişte Windows Phone’da bir zamanlar), benzer şekilde, pastanın parçası iOS ve Android ile tezat oluşturmayacak kadar az kalmış olmasına rağmen etkili bir şekilde onaylanmıştır. Java, bir zamanlar taşınabilir sürgüler için en iyi bilinen aşama idi, ancak yürütme sınırları, daha gelişmiş eğlence için farklı yerel paralel örgütlerin kullanılmasına yol açtı. Çok yönlü çalışma çerçeveleri ve geniş mühendis grubu arasında geçiş yapma kolaylığı nedeniyle, Unity mevcut gün çok yönlü saptırmalarla kullanılan en yaygın kullanılan motorlar arasında bir üstünlüktür. Apple, mühendislerin IOS yerel rekreasyonlarında ekipmanlarının daha çekici bir şekilde kullanılmasına izin vermesi beklenen çeşitli kısıtlayıcı gelişmelere (örneğin Metal) söz verdi.

Alternatif bir eğlence için tam ekran interstisyel tanıtımını gösteren portatif bir saptırma Genellikle iş dünyasında taşınabilir rekreasyonlarda, eş zamanlı para kazanma modellerinden biri kullanılmaktadır: indirme başına ücret, üyelik, oyun oynama izni (“freemium”) veya desteklenen tanıtım. Bu noktaya kadar, gelir yaratmak için birincil alternatif, bir eğlencenin indirilmesi ile ilgili basit bir taksitti. Üyelik faklılık planları da var ve birkaç pazar (akıllıca Japonya) tarafından ana akım gösterildi, ancak Avrupa’da nadir görülüyordu. Bugün, sıklıkla “freemium” olarak adlandırılan çeşitli yeni eylem planları gelişti. Eğlence indirmenin kendisi düzenli olarak ücretsizdir ve daha sonra gelir, uygulama içi alışverişler veya reklamlar vasıtasıyla indirildikten sonra üretilir; Bu, 2013’te çok yönlü rekreasyonlara harcanan yaklaşık 34 milyar dolarlık harcamayı getirdi.

Taşınabilir oyunların normal kabul noktaları

Taşınabilir saptırma eğilimleri (standart PC ve destek rekreasyonlarıyla bağlantılı olarak) biraz uzatılma eğilimindedir ve çoğu, görsel sergide yaratıcı plan ve basitlik organize eder. Android Oyunlar Kapasite ve hafıza kısıtlamaları (sahne düzeyinde yönetilen bazı zamanlar) sayısız son teknoloji ürünü PC’nin anında harekete geçmesini ve taşınabilirliği rahatlatan belge ölçümüne ilişkin şartları koydu. Tasarımcılar ve çok yönlü rekreasyonların distribütörleri için dikkat çekici bir konu, müşteriye satın alma tercihinde yeterli veriyi verecek şekilde bir saptırmayı tasvir etmektir. Alan tabanlı taşınabilir oyunlar [düzenle] GPS gibi kısıtlama yeniliklerinden yararlanan bir cep telefonunda oynanan yönlendirmelere alana dayalı rekreasyonlar veya Konuma dayalı çok yönlü oyunlar denir. Bunlar taşınabilir ekipmanlarda oynatıldığı gibi oyuncunun konumunu da eğlence fikrine koordine eder. Olduğu gibi: Tam olarak nerede olduğunuzu (onları her yerde oynayın) sıradan bir çok yönlü eğlence için fark yaratmazken, oyuncunun kolaylaştırılması ve geliştirilmesi, Konuma dayalı taşınabilir bir saptırmada temel bileşenlerdir. Olağanüstü bir illüstrasyon, dahili veya harici GPS alıcısı olan herhangi bir cep telefonunda çalınabilen, servet peşinde eğlence Geocaching’tir.Harici GPS alıcıları genellikle Bluetooth ile ilişkilendirilir.Eşgüdümlü GPS bulunan giderek daha fazla cep telefonuna güvenmek gerekiyor.  Geocaching’in dışında, örneğin, bir iş başarısından ziyade araştırma modelleri safhasında olan BotFighters gibi birkaç tane başka Konuma dayalı çok yönlü eğlenceler bulunmaktadır.

Büyütülmüş realite oyunları

 Büyümüş gerçeklik rekreasyonları, cep telefonlarına kısıtlı olmamasına rağmen, gadget’ın kamerayla yüzleşen bir geçiş içerdiği çok yönlü aşamalarda olduğu gibi normaldir. Çalma esnasında oynatıcı gadget’ın kamerasını bir bölgede ve gadget’ın ekranıyla işaret eder ve PC’nin oluşturduğu tasarıma ek olarak kameranın yakaladığı bölgeyi görür, şovu genişletir ve bundan sonra oyuncunun bu şekilde araymasına izin verir. Tasarım, çoğunlukla, oluşturulan resmi, tüm hesaplarda, yakalanan temelin bir parçası gibi görünmesi için çekmiştir ve oyuncunun etrafında aygıtı hareket ettirmesiyle uygun hale getirilecektir. Başlangıç ​​alanı kamera tarafından alınan ve ürünün neyi sergileyeceğini anlamaya yönelik algıladığı olağandışı bir belirteç olabilir veya GPS yoluyla bölgeye kurulabilir. Diğer genişletilmiş gerçekler olmasına rağmen, en iyi arasında çarpıcı bir üstünlük Pokémon Go’dur; oyuncu, saptırma uygulamasını kullanan kişinin GPS kılavuzunda belirlenen alanlara gider ve daha sonra yakalamak için Pokémon’u keşfetmek için genişletilmiş gerçeklik modunu kullanır. 

Çok oyunculu çok yönlü oyunlar

android oyunlar

Çok yönlü çeşitlemeler farklı oyuncuları ister uzaktan ister bir sistem üzerinden isterse yerel olarak wifi, Bluetooth veya karşılaştırmalı yenilikle desteklemektedir. Cep telefonlarında çok oyunculu eğlenceler oynamak için birkaç seçenek var: canlı senkron yarışmalar ve sıra tabanlı olmayan aralıklı yarışmalar. Canlı müsabakalarda, dünyanın çeşitli yerlerinden gelen rasgele oyuncular birlikte mücadele edecek şekilde koordine edilir. Bu, Game Center, Google+, Mobango, Nextpeer ve Facebook da dahil olmak üzere çeşitli sistemler kullanılarak yapılır. Eş zamanlı olmayan yarışmalarda, eğlence tasarımcıları tarafından kullanılan, oyuncuların eşleşmelerinin kaydedilip sonradan benzer bir yarışmada farklı oyunculara daha sonra iletişim kurma olasılığına dayanan iki teknik vardır. Kesintisiz oyun, oyuncuların sürekli olarak bir canlı dernek kurmalarını gerektirir. Bu oyun, oyuncuların eğlencede teker sıralar almalarına göre çeşitlidir, bu çizgiler boyunca oyuncuların insan düşmanlarına karşı oynamaya devam etmelerine izin verilmektedir. Android Oyunlar Bu, OpenFeint (günümüzde modası geçmiş) ve Facebook da dahil olmak üzere ayırıcı sistemleri kullanarak gerçekleştirildi. Birkaç organizasyon, nihai ürünlerin yayınlandığı standart dönüşlü bir çerçeve kullanır; böylece oyuncuların her biri rekabeti kimin kazandığını görebilir. Farklı organizasyonlar canlı oyuncuların ekran kayıtlarını alıp farklı oyunculara iletirken, daha sonra oyuncuların diğer bir rakipleriyle sürekli bağlantı kurduklarını hissetmelerine izin verirler.

Dağıtım

 Çok yönlü yönlendirmeler dört yoldan birinde dağılabilir: Uzaktan Aktarma Sistemi (OTA) – uzaktan aktarma sistemi vasıtasıyla cep telefonuna eğlence paralel kayıtları iletiliyor.

Sideloaded – bir eğlence iki katmanlı belge USB bağlantısı veya Bluetooth vasıtasıyla bir PC ile ilişkili iken telefona yığılır. Önceden tanıtıldı – Bir eğlence iki katmanlı belge gadget’a ilk donanım üreticisi (OEM) tarafından önceden yüklenmiştir. Çok yönlü program indirme – bir eğlence belgesi doğrudan taşınabilir bir siteden indirilir.

Kızılötesi ANDROİD MOBİL OYUNLAR

Çok yönlü oyunları destekleyen daha deneyimli cep telefonları, farklı telefonlara veya PC’lere bilgi sunmak için kızılötesi kullanılabilirliğe sahiptir.

Bluetooth

 Bazı çok yönlü dinlenme, olağandışı ekipman kullanan Bluetooth ile ilişkilendirilir. Yön değiştirmelerinin eğlence verilerini paylaşmak için bu sözleşmeyle birbirleriyle konuşması amaçlanmıştır. Esas sınırlama her iki müşterinin de ilişkilendirilmesi için sınırlı bir ayrım içinde olmasıdır. Bir bluetooth aygıtı, bir müşteri / sunucu tasarımını kullanarak farklı gadget’lardan en fazla 7 dernek olduğunu onaylayabilir.

3G

 3G, gerçek zamanlı çok oyunculu oyunlara izin verir ve GPRS’den daha hızlı gelişmelere bağlıdır. LTE ve Wi-Fi [değiştir] LTE, düşük hızla katılan hızlı bilgi oranlarının yavaşlamasına ve 3G’den daha hızlı gelişmelere bağlı olmasına izin verir. Evde ilişkilendirmek için sıklıkla Wi-Fi kullanılır.

 

Mmorgonline-Mmorpg Oyun Listesi,MMORG Oyunlar
Yeni Hesap Kaydet
Hoşgeldiniz
Şifreyi yenile